وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من

اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو

بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو

تموم هستی منی بمون همیشه پیش من

اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم

لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم

دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی

فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی

دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود

واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون



نظرات شما عزیزان:

z
ساعت14:24---19 آبان 1391
وبت مثل خودت خشگله جیگر
پاسخ:مرسی گلم ممنون که اومدی


ي غريبه
ساعت20:05---10 آبان 1391
وب خيلي زشتي داري ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ..............................................نه بابا شوخي كردم ناراحت نشي ها وبت خيلي قشنگه حتما ي سري هم به ما بزن و سوال وبم رو جواب بده اگه خواستي بگو تا لينگت كنم
پاسخ:مرسی از نظرت حتما میام


ROMINA
ساعت17:23---19 مهر 1391
سلام وب بسیار عالی وقشنگی داری من شما را لینک کردم وبتون خیلی خیلی قشنگه

ROMINA
ساعت17:22---19 مهر 1391
سلام وب بسیار عالی وقشنگی داری من شما را لینک کردمپاسخ:خیلی ممنون منم لینکت کردم گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط زهرا در چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,

ساعت 14:54 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت